Na Skróty
Potrzebujesz pomocy?
Obserwuj nas:
Zwrot i Reklamacje
Zwroty
- Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni kalendarzowych.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
- Odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania i być oryginalnie zapakowany.
- Do zwroty należy dołączyć informacje identyfikujące kupującego, numer zamówienia w sklepie oraz dane konta bankowego, na które zwrócone mają być środki za zamówiony towar. Zwrot obejmuje koszt najtańszej opcji przesyłki.
- Paczkę można nadać za pomocą InPost https://szybkiezwroty.pl/pl/NEURON
Reklamacje
Czas na reklamację: 24 miesiące (dotyczy produktów NEURON s.c. 04-301 Warszawa, Grochowska 114)
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: produkcja@neuron.waw.pl
Należy wysłać FORMULARZ REKLAMACYJNY wraz ze ZDJĘCIEM pokazującym wadę produktu
FORMULARZ REKLAMACJI powinien zawierać:
Informacje o Kupującym:
- Imię i Nazwisko
- Adres zwrotny, adres e-mail, numer telefonu
- Numer rachunku bankowego
- Podpis
Informacje o reklamowanym artykule:
- Nazwa
- Powód reklamacji
- Żądania
Sprzedający odpowiedź na zgłoszenie reklamacji wyśle niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania na podany przez Kupującego adres e-mail.
W przypadku gdy dokumentacja elektroniczna będzie niewystarczająca, reklamacja może wymagać przesłania towaru do producenta.
Warunki reklamacji
Wady lub uszkodzenia powinny być zgłoszone do producenta niezwłocznie po ujawnieniu się ich.
- Wady lub uszkodzenia produktu ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od otrzymania produktu, lecz w uzasadnionych przypadkach.
- Klientowi przysługuje prawo do wymiany towaru na inny, w przypadku, gdy usunięcie wady nie jest możliwe.
- W przypadku uwzględnionej reklamacji wysyłka towaru do klienta następuje na koszt producenta.
- Reklamacją nie są objęte: naturalne zużycie związane z eksploatacją, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, uszkodzenia lub rozdarcia wynikłe z winy nabywcy, nieodpowiednie czyszczenie, uszkodzenia mechaniczne, elektryczne, termiczne, ingerencje cieczy lub celowe uszkodzenia i wywołane nimi wady.
- W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją producenta, może on zaproponować wykonanie usługi odpłatnej.
- Producent nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z produktu będącego w naprawie.
- Nie stanowią podstawy reklamacji różnice pomiędzy wyglądem towarów dostarczonych, a ich wyglądem przedstawionym na stronie internetowej Sklepu, które wynikają z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
- Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.